το radiotvlink.gr χρησιμοποιεί coockies

Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017 09:35

FilmLight: Το Baselight προσφέρει σιγουριά στον πελάτη του FutureWorks.

Βαθμολογήστε αυτό το άρθρο
(0 ψήφοι)
Ο Rahul Purav στην FutureWorks Media της Ινδίας Ο Rahul Purav στην FutureWorks Media της Ινδίας

Το Baselight προσφέρει σιγουριά στον πελάτη της FutureWorks. Η κορυφαία Ινδική εταιρεία post production προσφέρει finishing σε υψηλού κύρους δουλειές για τον Κινηματογράφο και την Τηλεόραση.

H FutureWorks Media, κορυφαία εταιρεία post production της Ινδίας εγκατέστησε δύο grading σουίτες Baselight στην εγκατάσταση της finishing στο Μουμπάι. Η εταιρεία δραστηριοποιείται σε τρεις τοποθεσίες στην πρωτεύουσα του κινηματογράφου της χώρας, καθώς και σε μία στο Τσενάι, αποτελώντας κορυφαίο πάροχο οπτικών εφφέ για ταινίες και την τηλεόραση, ενώ αποτελεί δημοφιλή εγκατάσταση finishing.

Οι δύο σουίτες Baselight εδράζονται στο υψηλής ταχύτητας δίκτυο της εγκατάστασης γεγονός που τους επιτρέπει να μοιράζονται projects για μέγιστη αποτελεσματικότητα και παραγωγικότητα. Επίσης, επιτρέπει οι λήψεις VFX να εισέρχονται στην timeline μόλις ολοκληρώνονται, με conforming και matching να υλοποιούνται εντός του Baselight για την παροχή μίας-στάσης διαδικασίας finishing.

Αυτή η ροή εργασίας έχει ήδη χρησιμοποιηθεί σε έναν αριθμό εκ των πιο επιτυχημένων ταινιών της Ινδίας, συμπεριλαμβανομένων των Sultan (σε Σκηνοθεσία του Ali Abbas Zafar), Banjo (του Ravi Jadhav) και Sanam Re (του Divya Khosla), με το φινίρισμα όλων αυτών να έχει πραγματοποιηθεί από το senior colourist Rahul Purav.

“Και οι τρεις ταινίες έχουν στηριχθεί σε ισχυρά χαρακτηριστικά looks,” είπε ο Purav “στην ταινία Sultan ακολουθούμε τον ήρωα που φεύγει από ένα χωριό της Ινδίας με πολύ σκόνη (Χαριάνα), και να έρχεται στο Δελχί, μία πόλη με δυνατά φώτα. Η ταινία Banjo αποτελεί μουσικό δράμα και βασίζεται σε ένα συγκεκριμένο είδος μουσικής στο Μουμπάι με το όργανο Banjo, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Ganesh του Μουμπάι. Ο Σκηνοθέτης ήθελε να καταγράψει τη ζωή, τα χρώματα και τις υφές στις ανεξερεύνητες περιοχές του Μουμπάι, όπου καλλιεργείται αυτή η μουσική, σε αρμονία με το περιβάλλον.

“Ο Divya Khosla και ο DoP Sameer Arya κατέγραψαν εικόνες που θυμίζουν καρτ ποστάλ για την ταινία Sanam Re, σε τοποθεσίες από την Λαντάκ της Ινδίας έως την Αλμπέρτα του Καναδά,” προσέθεσε ο ίδιος. “Στο Baselight μπορούσα να χρησιμοποιήσω απλές τεχνικές, όπως dodging, για τη βελτίωση και την υπογράμμιση των looks, αλλά και να ανταποκριθώ στα σφικτά χρονοδιαγράμματα αυτού του project.”

Η FutureWorks ιδρύθηκε το 2007 και συνεργάστηκε με την FilmLight από την αρχή για την εφαρμογή ανώτερης διαχείρισης του χρώματος από την κάμερα στην οθόνη. “Μας έδωσε ένα πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνιστών μας, καθώς προσφέρουμε περισσότερες δημιουργικές και τεχνικές λύσεις στους πελάτες μας,” είπε ο Purav. “Η FilmLight προσδίδει στους πελάτες μας τεράστια εμπιστοσύνη ως προς την έξοδο μας.”

Ο Purav εντάχθηκε προσφάτως στο ανθρώπινο δυναμικό της FutureWorks μαζί με τους senior colourists Tushar Desai και Andreas Brueckl. Ο Tushar ξεκίνησε αμέσως το πρώτο του project στη FutureWorks (Dharma Productions - Badrinath Ki Dulhania), ενώ ο Andreas, που είναι ειδικός στις high-end τηλεοπτικές διαφημίσεις και σειρές συνεργάζεται σε διάφορες διαφημίσεις με το post-production house.

“Εκείνο που ο Rahul Purav και οι συνεργάτες του επιδεικνύουν αποτελεί το θεμέλιο της βιομηχανίας μας: η ανάγκη της βελτίωσης και της υπογράμμισης της αφήγησης μέσω του χρώματος και της υφής,” είπε ο Wolfgang Lempp, Ιδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της FilmLight. “Με την ανάπτυξη των εργαλείων μας Baselight στόχος μας είναι πάντοτε η ενσωμάτωση της πλέον προηγμένης επιστήμης για το χρώμα, με την παρουσία της να γίνεται κατά τέτοιο τρόπο ώστε να είναι διαισθητική για τον colourist, γεγονός που την καθιστά πανίσχυρη, αλλά και εξαιρετικά παραγωγική.”

 

Πληροφορίες: www.filmlight.ltd.uk

Τελευταία τροποποίηση στις Πέμπτη, 23 Μαρτίου 2017 09:41

Προσθήκη σχολίου

FaLang translation system by Faboba

CREATION

DELIVERY

AUDIO

POST PRODUCTION

MANAGEMENT

CINEMA

GENERATOR

MONEY

BROADCASTERS

Copyright@ 2016, Tzanakos P. Andreas Publishing Group